FAQ
Naredba
▾ Kako potvrditi naredbu?
1. Odaberite stavke i dodajte ih u košaru.
2. Provjerite košaru da biste izvršili plaćanje.
3. Unesite svoju adresu za dostavu.
4. Odaberite svoj Način isporuke.
5. Odaberite svoj Način plaćanja .
6. Provjerite svoju adresu za naplatu.
7. Ovjerite svoju narudžbu.
8. Primit ćete e -poštu za potvrdu narudžbe nakon potvrde narudžbe.
9. Poslat će vam se e-mail čim se paket otpremi s vezom koja omogućuje slijeđenje koraka isporuke vaše narudžbe.
2. Provjerite košaru da biste izvršili plaćanje.
3. Unesite svoju adresu za dostavu.
4. Odaberite svoj Način isporuke.
5. Odaberite svoj Način plaćanja .
6. Provjerite svoju adresu za naplatu.
7. Ovjerite svoju narudžbu.
8. Primit ćete e -poštu za potvrdu narudžbe nakon potvrde narudžbe.
9. Poslat će vam se e-mail čim se paket otpremi s vezom koja omogućuje slijeđenje koraka isporuke vaše narudžbe.
▾ Naredba narudžbe/potvrde
Da biste vidjeli napredak svoje narudžbe, morate se prijaviti na svoj korisnički račun pomoću svoje adrese e -pošte.
Kodeks pristupa bit će vam poslan e-poštom.
Sve će informacije biti prepisane u stvarnom vremenu.
Kodeks pristupa bit će vam poslan e-poštom.
Sve će informacije biti prepisane u stvarnom vremenu.
▾ Mogu li izmijeniti ili otkazati narudžbu?
Sve narudžbe potvrđene na našoj web stranici izravno su orijentirane na našu logističku platformu u Njemačkoj kako bi se jamčila brza pošiljka.
Kupac mora provjeriti točnost svog odabira prije nego što potvrdi narudžbu i pruži u vrijeme njegove narudžbe točne i cjelovite informacije (adresa, poštanski kod ...)
Nakon što se plaćanje potvrdi, transakcija se evidentira, a nalog tada postaje konačan, nije moguće otkaz ili izmjena.
Kupac mora provjeriti točnost svog odabira prije nego što potvrdi narudžbu i pruži u vrijeme njegove narudžbe točne i cjelovite informacije (adresa, poštanski kod ...)
Nakon što se plaćanje potvrdi, transakcija se evidentira, a nalog tada postaje konačan, nije moguće otkaz ili izmjena.
▾ Na zalihama
Vegaoo Poštova počastiti naredbe primljene na web mjestu samo u granicama dostupnih zaliha proizvoda.
U nedostatku dostupnosti jednog ili više naručenih proizvoda,Vegaoo obvezuje se što brže informirati kupca.
U nedostatku dostupnosti jednog ili više naručenih proizvoda,Vegaoo obvezuje se što brže informirati kupca.
▾ Primio sam neispravan članak, što učiniti?
Žao nam je zbog neugodnosti s kojima se susreće!
Za bolju obradu vašeg zahtjeva, pošaljite nam fotografije koje prikazuju neispravnu prirodu članka što je bolje moguće.
Fotografije nam možete poslati e -poštom na adresu contact@vegaoo.com, označavajući kao predmet e -pošte vašeg broja narudžbe.
Učinit ćemo sve da vam donesemo rješenje.
Za bolju obradu vašeg zahtjeva, pošaljite nam fotografije koje prikazuju neispravnu prirodu članka što je bolje moguće.
Fotografije nam možete poslati e -poštom na adresu contact@vegaoo.com, označavajući kao predmet e -pošte vašeg broja narudžbe.
Učinit ćemo sve da vam donesemo rješenje.
▾ Što učiniti ako propustim članak?
Vaša je narudžba možda poslana u nekoliko paketa.
Pozivamo vas da provjerite svoju e -poštu za dostavu kako biste kontrolirali kupone za dostavu za svaki paket.
Inače se obratite našem servisnom klijentu putem e-maila na contact@vegaoo.com ili putem Obrazac za kontakt .
Pozivamo vas da provjerite svoju e -poštu za dostavu kako biste kontrolirali kupone za dostavu za svaki paket.
Inače se obratite našem servisnom klijentu putem e-maila na contact@vegaoo.com ili putem Obrazac za kontakt .
▾ Želim fakturu?
Vaša faktura neće biti uključena u paket, ali dobit ćete je putem e-maila.
▾ Kako iskoristiti svoje pravo na povlačenje?
Imate zakonsko razdoblje od 14 kalendarskih dana od primitka svoje naredbe kako biste iskoristili svoje pravo na povlačenje.
Da biste to učinili, pošaljite nam jasan zahtjev e-poštom contact@vegaoo.com
Povratak proizvoda mora se izvršiti u roku od 14 dana od ove obavijesti. Troškovi povrata odgovornost su kupca.
Povrat, uključujući standardne troškove isporuke, izvršit će se u roku od 14 dana od obavijesti.
Neće se primijeniti kazna, osim u slučaju ne -kompliciranog proizvoda. Odgovorni ste samo za amortizaciju povezanu s pretjeranim rukovanjem.
Preporučujemo da zadržite dokaz da pošaljete bilo koji povrat ili povlačenje.
Da biste to učinili, pošaljite nam jasan zahtjev e-poštom contact@vegaoo.com
Povratak proizvoda mora se izvršiti u roku od 14 dana od ove obavijesti. Troškovi povrata odgovornost su kupca.
Povrat, uključujući standardne troškove isporuke, izvršit će se u roku od 14 dana od obavijesti.
Neće se primijeniti kazna, osim u slučaju ne -kompliciranog proizvoda. Odgovorni ste samo za amortizaciju povezanu s pretjeranim rukovanjem.
Preporučujemo da zadržite dokaz da pošaljete bilo koji povrat ili povlačenje.
Dostava
▾ Kako promijeniti moju adresu za dostavu?
Sve narudžbe potvrđene na našoj web stranici izravno su orijentirane na našu logističku platformu kako bi se jamčila brza pošiljka.
Kupac mora provjeriti točnost svog odabira prije nego što potvrdi narudžbu i pruži u vrijeme njegove narudžbe točne i cjelovite informacije (adresa, poštanski kod ...)
Odgovornost za Vegaoo Ne može se uključiti u slučaj kasne isporuke uzrokovane naznakom pogrešne ili nepotpune adrese od strane kupca.
Nakon što se plaćanje potvrdi, transakcija se evidentira, a nalog tada postaje konačan, nije moguće otkaz ili izmjena.
Kupac mora provjeriti točnost svog odabira prije nego što potvrdi narudžbu i pruži u vrijeme njegove narudžbe točne i cjelovite informacije (adresa, poštanski kod ...)
Odgovornost za Vegaoo Ne može se uključiti u slučaj kasne isporuke uzrokovane naznakom pogrešne ili nepotpune adrese od strane kupca.
Nakon što se plaćanje potvrdi, transakcija se evidentira, a nalog tada postaje konačan, nije moguće otkaz ili izmjena.
▾ Kako slijediti moj paket?
Da biste znali usmjeravanje vašeg paketa, pozivamo vas da se povežete s vašim korisničkim računom.
Kliknite broj paketa dotične narudžbe.
Orijentirani ste na mjesto dotičnog prijevoznika; Pristupite podacima koji se odnose na vašu isporuku (zakazani datum isporuke, uvjet isporuke itd.)
Kliknite broj paketa dotične narudžbe.
Orijentirani ste na mjesto dotičnog prijevoznika; Pristupite podacima koji se odnose na vašu isporuku (zakazani datum isporuke, uvjet isporuke itd.)
▾ Koje su vrijeme isporuke?
• GLS : Dostava je između 8:00 i 19:00. i osigurana od strane GLS-a, isporuka u roku od 3-5 radnih dana u 96% slučajeva, nakon povlačenja u naše skladište.
• DHL Express : Ovaj način isporuke je između 8:00 i 18:00. i osigurana od strane DHL Expressa, isporuka u roku od 24/48 sati u 98% slučajeva, nakon povlačenja u našem skladištu.
Vrijeme isporuke može se mijenjati ovisno o Država za dostavu.
Nemamo određeno vrijeme za isporuke, ovisit će o prijevozniku i njegovoj turneji.
• DHL Express : Ovaj način isporuke je između 8:00 i 18:00. i osigurana od strane DHL Expressa, isporuka u roku od 24/48 sati u 98% slučajeva, nakon povlačenja u našem skladištu.
Vrijeme isporuke može se mijenjati ovisno o Država za dostavu.
Nemamo određeno vrijeme za isporuke, ovisit će o prijevozniku i njegovoj turneji.
▾ Što se događa ako odsutan od isporuke?
U slučaju odsutnosti tijekom isporuke vašeg paketa, dostava će vam dostaviti obavijest o prolazu koja vas obavještava kako oporaviti paket ili kako programirati novu isporuku.
▾ Dostava isporuke, što učiniti?
Pozivamo vas na:
• Posavjetujte se sa svojim paketom na svom računu "Moje narudžbe", kako biste znali njegov točan status.
• Ne zaboravite se konzultirati i s internetskim praćenjem koji je pružio prijevoznik, možda je e-pošta obavijestila o isporuci paketa nažalost stigla u vaš neželjeni okvir.
• Ako ste tražili dostavu u kući, prvo provjerite adresu za dostavu.
• Tada vas pozivamo da se približite svojim najbližim susjedima, paket je možda bio položen u vašoj odsutnosti.
• Naša služba za korisnike ostaje na raspolaganju putem e-maila contact@vegaoo.com.
• Posavjetujte se sa svojim paketom na svom računu "Moje narudžbe", kako biste znali njegov točan status.
• Ne zaboravite se konzultirati i s internetskim praćenjem koji je pružio prijevoznik, možda je e-pošta obavijestila o isporuci paketa nažalost stigla u vaš neželjeni okvir.
• Ako ste tražili dostavu u kući, prvo provjerite adresu za dostavu.
• Tada vas pozivamo da se približite svojim najbližim susjedima, paket je možda bio položen u vašoj odsutnosti.
• Naša služba za korisnike ostaje na raspolaganju putem e-maila contact@vegaoo.com.
▾ Koje je vrijeme dostave?
Bilo koja narudžba postavljena na mjestu Vegaoo bit će pripremljen u skladu s provjerom plaćanja.
Narudžbe postavljene vikendom obrađuju se sljedećeg ponedjeljka.
Narudžbe postavljene vikendom obrađuju se sljedećeg ponedjeljka.
Plaćanje/povrat novca
▾ Koji su načini plaćanja?
Prihvaćamo plaćanja prema
• Bankovna kartica (Visa, MasterCard)
• PayPal
• Applepay.
Sva plaćanja su sigurna. Za više informacija i uvjeta kliknite ovdje
• Bankovna kartica (Visa, MasterCard)
• PayPal
• Applepay.
Sva plaćanja su sigurna. Za više informacija i uvjeta kliknite ovdje
▾ Kakvo je razdoblje nadoknade?
Obavještavamo vas da se nadoknade izvršavaju putem načina plaćanja koji se koristi prilikom naručivanja.
Kad su me potvrdili naše usluge e -pošte za potvrdu o naknadi bit će vam poslane.
▾ Moja plaćanja je odbijena, što učiniti?
Provjerite je li podaci o vašim karticama (broj, datum isteka, sigurnosni kod) točni.
Ako je uplata odbijena, obratite se svojoj banci ili Paypal.
Neka plaćanja zahtijevaju provjeru autentičnosti putem 3-D siguran : Primit ćete obavijest od svoje banke kako biste potvrdili svoj identitet lozinkom ili otiskom prsta.
Nakon potvrde provjere autentičnosti, vaša će narudžba biti potvrđena e-poštom.
Za svako pitanje o 3-D siguran, kontaktirajte svoju banku.
Ako je uplata odbijena, obratite se svojoj banci ili Paypal.
Neka plaćanja zahtijevaju provjeru autentičnosti putem 3-D siguran : Primit ćete obavijest od svoje banke kako biste potvrdili svoj identitet lozinkom ili otiskom prsta.
Nakon potvrde provjere autentičnosti, vaša će narudžba biti potvrđena e-poštom.
Za svako pitanje o 3-D siguran, kontaktirajte svoju banku.
▾ Kako odgovoriti na poruku provjere autentičnosti?
Boriti se protiv prijevare na bankovnu karticu
"U skladu s općim uvjetima prodaje, postupak provjere autentičnosti provodi se kako bi se izbjegla lažna plaćanja.
Vegaoo Zadržava pravo provjere osobnih podataka koje je priopćio kupac i usvojiti sve mjere koje se smatraju potrebnim za provjeru činjenice da je osoba čiji se bankovni račun dubila ona koja je naručila.
Ova provjera može poprimiti oblik zahtjeva za dokaz o identitetu i/ ili domicilnim i/ ili bankarskim dokumentima (RIB).
Nepostojanje odgovora kupca na zahtjev ove vrste automatski dovodi do otkazivanja dotičnog naloga, bez ikakve mogućnosti naknadne žalbe. "
Stoga vas pozivamo da se obratite našem servisnom klijentu izravno e-poštom contact@vegaoo.com
Vegaoo Zadržava pravo provjere osobnih podataka koje je priopćio kupac i usvojiti sve mjere koje se smatraju potrebnim za provjeru činjenice da je osoba čiji se bankovni račun dubila ona koja je naručila.
Ova provjera može poprimiti oblik zahtjeva za dokaz o identitetu i/ ili domicilnim i/ ili bankarskim dokumentima (RIB).
Nepostojanje odgovora kupca na zahtjev ove vrste automatski dovodi do otkazivanja dotičnog naloga, bez ikakve mogućnosti naknadne žalbe. "
Stoga vas pozivamo da se obratite našem servisnom klijentu izravno e-poštom contact@vegaoo.com
▾ Je li internetsko plaćanje sigurno?
Da bismo osigurali svoje isplate, koristimo sigurni sustav plaćanja naše banke.
Vaši bankarski podaci nikada nam se ne priopćavaju i razmjene su šifrirane.
Ni u jednom trenutku neće nam priopćiti vaš broj kartice.
Plaćanja mogu zahtijevati provjeru autentičnosti putem 3-D siguran (lozinka ili otisak prsta).
Nakon potvrde provjere autentičnosti, vaša narudžba potvrđuje se e-poštom. Za bilo koje pitanje o 3-D siguran, kontaktirajte svoju banku.
Vaši bankarski podaci nikada nam se ne priopćavaju i razmjene su šifrirane.
Ni u jednom trenutku neće nam priopćiti vaš broj kartice.
Plaćanja mogu zahtijevati provjeru autentičnosti putem 3-D siguran (lozinka ili otisak prsta).
Nakon potvrde provjere autentičnosti, vaša narudžba potvrđuje se e-poštom. Za bilo koje pitanje o 3-D siguran, kontaktirajte svoju banku.
Povratne informacije
▾ Kako se vratiti?
Samo podnesete zahtjev za povrat putem vašeg korisničkog računa "Moje narudžbe".
Poslat će vam se e -pošta kako biste potvrdili zahtjev.
Povratak mora poštovati sljedeće uvjete:
• Zahtjev za povrat mora se podnijeti u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda.
• Pošaljite povrat najkasnije 14 dana nakon što označite zahtjev za povratak.
• Poslat će vam se e -pošta nakon provjere* sukladnosti vraćenih članaka (*U skladu s CGV, vraćeni proizvodi moraju biti novi, neiskorišteni i u savršeno netaknutom originalnom pakiranju (zaštitna plastika, vizualni proizvod, barkod itd ...).
• Prerušavanje se može nositi za isprobavanje, ali mora se vratiti u svoje zaštitno pakiranje.
• Povrat će biti izvršeno u maksimalnom razdoblju od 14 dana nakon primitka predmeta u našim prostorijama, pod uvjetom da su ispunjeni uvjeti povrata.
Moguće su samo nadoknade, razmjene se ne prihvaćaju.
Za više informacija pozivamo vas da se savjetujete Stranica za pomoć u povratku.
Poslat će vam se e -pošta kako biste potvrdili zahtjev.
Povratak mora poštovati sljedeće uvjete:
• Zahtjev za povrat mora se podnijeti u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda.
• Pošaljite povrat najkasnije 14 dana nakon što označite zahtjev za povratak.
• Poslat će vam se e -pošta nakon provjere* sukladnosti vraćenih članaka (*U skladu s CGV, vraćeni proizvodi moraju biti novi, neiskorišteni i u savršeno netaknutom originalnom pakiranju (zaštitna plastika, vizualni proizvod, barkod itd ...).
• Prerušavanje se može nositi za isprobavanje, ali mora se vratiti u svoje zaštitno pakiranje.
• Povrat će biti izvršeno u maksimalnom razdoblju od 14 dana nakon primitka predmeta u našim prostorijama, pod uvjetom da su ispunjeni uvjeti povrata.
Moguće su samo nadoknade, razmjene se ne prihvaćaju.
Za više informacija pozivamo vas da se savjetujete Stranica za pomoć u povratku.
▾ Jeste li primili predmete koje sam vam vratio?
Jednom kada je vaš paket primljen u našim prostorijama, poslat će vam se potvrdna e -pošta.
Ako niste primili e-poštu 14 radnih dana nakon povratka narudžbe, obratite se našem servisnom klijentu putem e-pošte contact@vegaoo.com S:
• Vaš broj narudžbe
• Dokaz o slanju povratka.
Ako niste primili e-poštu 14 radnih dana nakon povratka narudžbe, obratite se našem servisnom klijentu putem e-pošte contact@vegaoo.com S:
• Vaš broj narudžbe
• Dokaz o slanju povratka.
▾ Koji su vaši uvjeti za povrat?
Imate razdoblje od 14 radnih dana nakon primitka paketa kako biste podnijeli zahtjev za povrat.
Vraćeni proizvodi moraju biti novi, neiskorišteni i u njihovom savršeno netaknutom originalnom okviru.
Prerušavanje se očito može istrošiti, ali morat će se savršeno dati u svojoj zaštitnoj ambalaži ako nije prikladno, sa svojim kartonskim vizualnim.
Obavještavamo vas da su troškovi povrata odgovorni kupca.
U slučaju da vraćeni proizvodi ne poštuju gore navedene uvjete povrata, od kupca će se zatražiti prijenos cijene isporuke ako želi povratiti svoje članke.
Iz razloga higijene ili zdravstvene zaštite, neki se proizvodi ne mogu vratiti i ne smiju se nadoknaditi ili zamijeniti.
Za više informacija pozivamo se da se konzultiram s našim Opći uvjeti prodaje.
Vraćeni proizvodi moraju biti novi, neiskorišteni i u njihovom savršeno netaknutom originalnom okviru.
Prerušavanje se očito može istrošiti, ali morat će se savršeno dati u svojoj zaštitnoj ambalaži ako nije prikladno, sa svojim kartonskim vizualnim.
Obavještavamo vas da su troškovi povrata odgovorni kupca.
U slučaju da vraćeni proizvodi ne poštuju gore navedene uvjete povrata, od kupca će se zatražiti prijenos cijene isporuke ako želi povratiti svoje članke.
Iz razloga higijene ili zdravstvene zaštite, neki se proizvodi ne mogu vratiti i ne smiju se nadoknaditi ili zamijeniti.
Za više informacija pozivamo se da se konzultiram s našim Opći uvjeti prodaje.
Moj račun
▾ Kako stvoriti moj korisnički račun?
Jednostavno i brzo!
• Kliknite ikonu My Account.
• Unesite svoju adresu e -pošte u nadzor.
• Ispunite polja informacija i morate provjeriti točnost pruženih podataka.
• Kliknite ikonu My Account.
• Unesite svoju adresu e -pošte u nadzor.
• Ispunite polja informacija i morate provjeriti točnost pruženih podataka.
▾ Kako izmijeniti svoje osobne kontakt podatke?
• Povežite se na svoj korisnički račun sa svojom adresom e -pošte i kodom primljenim e -poštom.
• Odaberite lijevi "profil".
• Izmjene.
• Spremi.
• Odaberite lijevi "profil".
• Izmjene.
• Spremi.
▾ Kako zatvoriti svoj račun, pišu me?
Žao nam je što te vidimo.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku, samo ga zatražite kontaktiranjem servisnog klijenta putem e-maila pišući nam na contact@vegaoo.com ili putem Obrazac za kontakt.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku, samo ga zatražite kontaktiranjem servisnog klijenta putem e-maila pišući nam na contact@vegaoo.com ili putem Obrazac za kontakt.
▾ Jesu li moji podaci zaštićeni?
Podaci prikupljeni od strane Vegaoo Koriste se isključivo za upravljanje narudžbama, odnose s kupcima i poboljšanje personaliziranih usluga.
Oni se mogu dijeliti s partnerima ili podizvođačima koji su uključeni u izvršavanje usluga.
Vegaoo odgovoran je za obradu ovih podataka, proglašenih CNIL -u. U skladu sa zakonom, korisnik može pristupiti, izmijeniti ili izbrisati svoje podatke i protiviti se njihovom otkrivanju kontaktiranjem korisničke usluge.
Pronađite više informacija na stranici za zaštitu podataka Stranica za zaštitu podataka.
Oni se mogu dijeliti s partnerima ili podizvođačima koji su uključeni u izvršavanje usluga.
Vegaoo odgovoran je za obradu ovih podataka, proglašenih CNIL -u. U skladu sa zakonom, korisnik može pristupiti, izmijeniti ili izbrisati svoje podatke i protiviti se njihovom otkrivanju kontaktiranjem korisničke usluge.
Pronađite više informacija na stranici za zaštitu podataka Stranica za zaštitu podataka.
▾ Kako se odjaviti iz biltena?
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku, samo ga zatražite kontaktiranjem usluge klijenta putem e-maila
contact@vegaoo.com ili putem veze dostupne u biltenu.
Promocija
▾ Kako primati promotivne ponude?
Samo se registrirajte za naš bilten! Kliknite ovdje da biste se registrirali
Primite u pregledu naših podataka, vijesti, ekskluzivnih popusta i promocija.
Unesite svoju adresu e -pošte na karticu "Registrirajte bilten"
▾ Kako koristiti moj promo kod?
Samo dodajte kôd u polje predviđeno u tu svrhu u gornjem desnom kutu stranice za plaćanje, a zatim kliknite na "Primjeni".