Česta pitanja
Narudžbe
▾ Kako potvrditi narudžbu?
1. Odaberite proizvode i dodajte ih u košaricu.
2. Potvrdite košaricu kako biste nastavili na plaćanje.
3. Unesite svoju adresu za dostavu.
4. Odaberite svoj način dostave.
5. Odaberite svoj način plaćanja .
6. Provjerite svoju adresu za naplatu.
7. Potvrdite svoju narudžbu.
8. Nakon potvrde narudžbe primit ćete e-mail s potvrdom narudžbe.
9. Kada paket bude poslan, dobit ćete e-mail s poveznicom za praćenje statusa dostave vaše narudžbe.
2. Potvrdite košaricu kako biste nastavili na plaćanje.
3. Unesite svoju adresu za dostavu.
4. Odaberite svoj način dostave.
5. Odaberite svoj način plaćanja .
6. Provjerite svoju adresu za naplatu.
7. Potvrdite svoju narudžbu.
8. Nakon potvrde narudžbe primit ćete e-mail s potvrdom narudžbe.
9. Kada paket bude poslan, dobit ćete e-mail s poveznicom za praćenje statusa dostave vaše narudžbe.
▾ Status narudžbe/Potvrda narudžbe
Za pregled statusa vaše narudžbe, potrebno je prijaviti se na svoj korisnički račun pomoću svoje e-mail adrese.
Pristupni kod bit će vam poslan putem e-maila.
Sve informacije bit će vam prikazane u stvarnom vremenu.
Pristupni kod bit će vam poslan putem e-maila.
Sve informacije bit će vam prikazane u stvarnom vremenu.
▾ Mogu li izmijeniti ili otkazati svoju narudžbu?
Sve potvrđene narudžbe na našoj stranici odmah se šalju na našu logističku platformu u Njemačkoj radi brze isporuke.
Kupac mora provjeriti točnost svog odabira prije potvrde narudžbe te prilikom naručivanja unijeti točne i potpune podatke (adresa, poštanski broj...)
Nakon što je plaćanje potvrđeno, transakcija se bilježi i narudžba postaje konačna, te nije moguće otkazivanje niti izmjena.
Kupac mora provjeriti točnost svog odabira prije potvrde narudžbe te prilikom naručivanja unijeti točne i potpune podatke (adresa, poštanski broj...)
Nakon što je plaćanje potvrđeno, transakcija se bilježi i narudžba postaje konačna, te nije moguće otkazivanje niti izmjena.
▾ Rasprodano
Vegaoo se obvezuje ispuniti narudžbe zaprimljene putem internetske stranice samo u okviru raspoloživih zaliha proizvoda.
U slučaju nedostupnosti jednog ili više naručenih proizvoda, Vegaoo se obvezuje što prije obavijestiti kupca.
U slučaju nedostupnosti jednog ili više naručenih proizvoda, Vegaoo se obvezuje što prije obavijestiti kupca.
▾ Primio/la sam neispravan proizvod, što učiniti?
Žao nam je zbog neugodnosti!
Za što bolju obradu vašeg zahtjeva, molimo pošaljite nam fotografije na kojima se jasno vidi neispravnost proizvoda.
Fotografije nam možete poslati e-mailom na adresu contact@vegaoo.com, uz navođenje broja vaše narudžbe u naslovu e-maila.
Učinit ćemo sve kako bismo pronašli rješenje za vas.
Za što bolju obradu vašeg zahtjeva, molimo pošaljite nam fotografije na kojima se jasno vidi neispravnost proizvoda.
Fotografije nam možete poslati e-mailom na adresu contact@vegaoo.com, uz navođenje broja vaše narudžbe u naslovu e-maila.
Učinit ćemo sve kako bismo pronašli rješenje za vas.
▾ Što učiniti ako mi nedostaje artikl?
Moguće je da je vaša narudžba poslana u više paketa.
Pozivamo vas da provjerite svoj(e) e-mail(ove) o slanju kako biste kontrolirali otpremnice za svaki paket.
Ako to nije slučaj, kontaktirajte našu Službu za korisnike putem e-maila na contact@vegaoo.com ili putem kontakt obrasca .
Pozivamo vas da provjerite svoj(e) e-mail(ove) o slanju kako biste kontrolirali otpremnice za svaki paket.
Ako to nije slučaj, kontaktirajte našu Službu za korisnike putem e-maila na contact@vegaoo.com ili putem kontakt obrasca .
▾ Želim račun?
Račun neće biti uključen u paket, već ćete ga primiti putem e-maila.
▾ Kako mogu iskoristiti svoje pravo na odustajanje od kupnje?
Imate zakonski rok od 14 kalendarskih dana od primitka narudžbe za ostvarenje prava na odustajanje od kupnje.
Za to nam pošaljite jasan zahtjev putem e-maila na contact@vegaoo.com
Povrat proizvoda mora biti izvršen unutar 14 dana od ove obavijesti. Troškove povrata snosi kupac.
Povrat novca, uključujući standardne troškove dostave, bit će izvršen u roku od 14 dana od obavijesti.
Neće biti primijenjene nikakve kazne, osim u slučaju nepravilne upotrebe proizvoda. Odgovorni ste samo za umanjenje vrijednosti uzrokovano prekomjernim rukovanjem.
Preporučujemo da sačuvate dokaz o slanju za svaki povrat ili odustajanje.
Za to nam pošaljite jasan zahtjev putem e-maila na contact@vegaoo.com
Povrat proizvoda mora biti izvršen unutar 14 dana od ove obavijesti. Troškove povrata snosi kupac.
Povrat novca, uključujući standardne troškove dostave, bit će izvršen u roku od 14 dana od obavijesti.
Neće biti primijenjene nikakve kazne, osim u slučaju nepravilne upotrebe proizvoda. Odgovorni ste samo za umanjenje vrijednosti uzrokovano prekomjernim rukovanjem.
Preporučujemo da sačuvate dokaz o slanju za svaki povrat ili odustajanje.
Dostava
▾ Kako mogu promijeniti adresu dostave?
Sve potvrđene narudžbe na našoj stranici odmah se prosljeđuju našoj logističkoj platformi kako bi se osigurala brza otprema.
Kupac mora provjeriti točnost svog odabira prije potvrde narudžbe i prilikom narudžbe unijeti točne i potpune podatke (adresa, poštanski broj...)
Vegaoo ne snosi odgovornost za kašnjenje isporuke uzrokovano netočnom ili nepotpunom adresom koju je naveo kupac.
Nakon potvrde plaćanja, transakcija se bilježi i narudžba postaje konačna; otkazivanje ili izmjena više nisu mogući.
Kupac mora provjeriti točnost svog odabira prije potvrde narudžbe i prilikom narudžbe unijeti točne i potpune podatke (adresa, poštanski broj...)
Vegaoo ne snosi odgovornost za kašnjenje isporuke uzrokovano netočnom ili nepotpunom adresom koju je naveo kupac.
Nakon potvrde plaćanja, transakcija se bilježi i narudžba postaje konačna; otkazivanje ili izmjena više nisu mogući.
▾ Kako mogu pratiti svoju pošiljku?
Za praćenje Vaše pošiljke, prijavite se na svoj korisnički račun.
Kliknite na broj pošiljke za odgovarajuću narudžbu.
Bit ćete preusmjereni na stranicu odgovarajućeg dostavljača gdje možete pronaći informacije o isporuci (predviđeni datum dostave, status isporuke...)
Kliknite na broj pošiljke za odgovarajuću narudžbu.
Bit ćete preusmjereni na stranicu odgovarajućeg dostavljača gdje možete pronaći informacije o isporuci (predviđeni datum dostave, status isporuke...)
▾ Koji su rokovi isporuke?
• GLS : Dostava je između 8h i 19h i vrši je GLS, isporuka u roku od 3-5 radnih dana u 96% slučajeva, nakon preuzimanja iz našeg skladišta.
• DHL express : Ova dostava je između 8h i 18h i vrši je DHL express, isporuka u roku od 24/48 sati u 98% slučajeva, nakon preuzimanja iz našeg skladišta.
Rokovi isporuke mogu varirati ovisno o zemlji isporuke.
Nemamo točno vrijeme isporuke, to ovisi o dostavljaču i njegovoj ruti.
• DHL express : Ova dostava je između 8h i 18h i vrši je DHL express, isporuka u roku od 24/48 sati u 98% slučajeva, nakon preuzimanja iz našeg skladišta.
Rokovi isporuke mogu varirati ovisno o zemlji isporuke.
Nemamo točno vrijeme isporuke, to ovisi o dostavljaču i njegovoj ruti.
▾ Što ako nisam kod kuće prilikom isporuke?
U slučaju da niste prisutni prilikom dostave vaše pošiljke, dostavljač će vam ostaviti obavijest s uputama kako preuzeti svoju pošiljku ili kako dogovoriti novu dostavu.
▾ Kašnjenje isporuke, što učiniti?
Predlažemo da:
• Provjerite praćenje svoje pošiljke u svom korisničkom računu pod "Moje narudžbe" kako biste saznali njen točan status.
• Provjerite i online praćenje koje nudi dostavljač; moguće je da je e-mail s obavijesti o pošiljci završio u vašem SPAM sandučiću.
• Ako ste naručili dostavu na kućnu adresu, najprije provjerite adresu za dostavu.
• Zatim se obratite najbližim susjedima, možda je pošiljka ostavljena kod njih u vašoj odsutnosti.
• Naša služba za korisnike stoji vam na raspolaganju putem e-maila na contact@vegaoo.com .
• Provjerite praćenje svoje pošiljke u svom korisničkom računu pod "Moje narudžbe" kako biste saznali njen točan status.
• Provjerite i online praćenje koje nudi dostavljač; moguće je da je e-mail s obavijesti o pošiljci završio u vašem SPAM sandučiću.
• Ako ste naručili dostavu na kućnu adresu, najprije provjerite adresu za dostavu.
• Zatim se obratite najbližim susjedima, možda je pošiljka ostavljena kod njih u vašoj odsutnosti.
• Naša služba za korisnike stoji vam na raspolaganju putem e-maila na contact@vegaoo.com .
▾ Koji je rok isporuke?
Svaka narudžba napravljena na stranici Vegaoo bit će pripremljena nakon potvrde plaćanja.
Narudžbe poslane tijekom vikenda bit će obrađene sljedeći ponedjeljak.
Narudžbe poslane tijekom vikenda bit će obrađene sljedeći ponedjeljak.
Plaćanje/Povrat novca
▾ Koji su načini plaćanja?
Prihvaćamo plaćanja putem
• Bankovne kartice (Visa, Mastercard)
• PayPal
• ApplePay.
Sva plaćanja su sigurna. Za više informacija i uvjete kliknite ovdje
• Bankovne kartice (Visa, Mastercard)
• PayPal
• ApplePay.
Sva plaćanja su sigurna. Za više informacija i uvjete kliknite ovdje
▾ Koji je rok za povrat novca?
Obavještavamo vas da se povrati novca vrše putem načina plaćanja korištenog prilikom vaše narudžbe.
Kada naš tim potvrdi povrat, dobit ćete e-mail potvrdu o povratu novca.
▾ Moje plaćanje je odbijeno, što učiniti?
Provjerite jesu li podaci vaše kartice (broj, datum isteka, sigurnosni kod) točni.
Ako je plaćanje odbijeno, kontaktirajte svoju banku ili PayPal.
Neka plaćanja zahtijevaju autentifikaciju putem 3-D Secure: dobit ćete obavijest od svoje banke kako biste potvrdili svoj identitet lozinkom ili otiskom prsta.
Nakon što je autentifikacija potvrđena, vaša narudžba će biti potvrđena putem e-maila.
Za sva pitanja o 3-D Secure, obratite se svojoj banci.
Ako je plaćanje odbijeno, kontaktirajte svoju banku ili PayPal.
Neka plaćanja zahtijevaju autentifikaciju putem 3-D Secure: dobit ćete obavijest od svoje banke kako biste potvrdili svoj identitet lozinkom ili otiskom prsta.
Nakon što je autentifikacija potvrđena, vaša narudžba će biti potvrđena putem e-maila.
Za sva pitanja o 3-D Secure, obratite se svojoj banci.
▾ Kako odgovoriti na poruku za autentifikaciju?
BORBA PROTIV PRIJEVARA S BANKOVNIM KARTICAMA
"Sukladno općim uvjetima prodaje, provodi se postupak autentifikacije kako bi se spriječila prijevarna plaćanja.
Vegaoo zadržava pravo provjere osobnih podataka koje je dostavio kupac i poduzimanja svih mjera koje smatra potrebnima za provjeru da je osoba čiji je bankovni račun terećen zaista ona koja je izvršila narudžbu.
Ova provjera može uključivati zahtjev za dostavu dokaza o identitetu i/ili prebivalištu i/ili bankovnih dokumenata (IBAN).
Neodgovaranje kupca na ovakav zahtjev automatski dovodi do otkazivanja predmetne narudžbe, bez mogućnosti naknadne reklamacije."
Stoga vas pozivamo da se izravno obratite našoj Službi za korisnike putem e-maila na contact@vegaoo.com
Vegaoo zadržava pravo provjere osobnih podataka koje je dostavio kupac i poduzimanja svih mjera koje smatra potrebnima za provjeru da je osoba čiji je bankovni račun terećen zaista ona koja je izvršila narudžbu.
Ova provjera može uključivati zahtjev za dostavu dokaza o identitetu i/ili prebivalištu i/ili bankovnih dokumenata (IBAN).
Neodgovaranje kupca na ovakav zahtjev automatski dovodi do otkazivanja predmetne narudžbe, bez mogućnosti naknadne reklamacije."
Stoga vas pozivamo da se izravno obratite našoj Službi za korisnike putem e-maila na contact@vegaoo.com
▾ Je li online plaćanje sigurno?
Kako bismo osigurali vaša plaćanja, koristimo sigurni platni sustav naše banke.
Vaši bankovni podaci nam nikada nisu dostupni i prijenosi su šifrirani.
Broj vaše kartice nam u niti jednom trenutku neće biti otkriven.
Plaćanja mogu zahtijevati autentifikaciju putem 3-D Secure (lozinka ili otisak prsta).
Nakon što je autentifikacija potvrđena, vaša narudžba je potvrđena putem e-maila. Za sva pitanja o 3-D Secure, obratite se svojoj banci.
Vaši bankovni podaci nam nikada nisu dostupni i prijenosi su šifrirani.
Broj vaše kartice nam u niti jednom trenutku neće biti otkriven.
Plaćanja mogu zahtijevati autentifikaciju putem 3-D Secure (lozinka ili otisak prsta).
Nakon što je autentifikacija potvrđena, vaša narudžba je potvrđena putem e-maila. Za sva pitanja o 3-D Secure, obratite se svojoj banci.
Povrati
▾ Kako izvršiti povrat?
Dovoljno je podnijeti zahtjev za povrat putem vašeg korisničkog računa, u odjeljku "moje narudžbe".
Bit će vam poslan e-mail za potvrdu zahtjeva.
Povrat mora ispunjavati sljedeće uvjete:
• Zahtjev za povrat mora biti podnesen u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda.
• Povrat pošaljite najkasnije 14 dana nakon što ste podnijeli zahtjev za povrat.
• E-mail će vam biti poslan nakon provjere* sukladnosti vraćenih artikala (*Sukladno Općim uvjetima prodaje, vraćeni proizvodi moraju biti novi, nekorišteni i u originalnom, potpuno neoštećenom pakiranju (zaštitna plastika, vizual proizvoda, barkod itd.).
• Kostim se može isprobati, ali mora biti vraćen u zaštitnoj ambalaži.
• Povrat novca bit će izvršen najkasnije u roku od 14 dana nakon primitka artikla u našim prostorijama, pod uvjetom da su ispunjeni uvjeti povrata.
Moguć je isključivo povrat novca, zamjene nisu prihvaćene.
Za više informacija pozivamo vas da pogledate našu stranicu za pomoć pri povratima.
Bit će vam poslan e-mail za potvrdu zahtjeva.
Povrat mora ispunjavati sljedeće uvjete:
• Zahtjev za povrat mora biti podnesen u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda.
• Povrat pošaljite najkasnije 14 dana nakon što ste podnijeli zahtjev za povrat.
• E-mail će vam biti poslan nakon provjere* sukladnosti vraćenih artikala (*Sukladno Općim uvjetima prodaje, vraćeni proizvodi moraju biti novi, nekorišteni i u originalnom, potpuno neoštećenom pakiranju (zaštitna plastika, vizual proizvoda, barkod itd.).
• Kostim se može isprobati, ali mora biti vraćen u zaštitnoj ambalaži.
• Povrat novca bit će izvršen najkasnije u roku od 14 dana nakon primitka artikla u našim prostorijama, pod uvjetom da su ispunjeni uvjeti povrata.
Moguć je isključivo povrat novca, zamjene nisu prihvaćene.
Za više informacija pozivamo vas da pogledate našu stranicu za pomoć pri povratima.
▾ Jeste li primili artikle koje sam vam vratio/la?
Nakon što vaš paket stigne u naše prostorije, potvrda će vam biti poslana putem e-maila.
Ako ne primite e-mail 14 radnih dana nakon što ste vratili narudžbu, kontaktirajte našu Službu za korisnike putem e-maila na contact@vegaoo.com uz:
• Vaš broj narudžbe
• Dokaz o slanju povrata.
Ako ne primite e-mail 14 radnih dana nakon što ste vratili narudžbu, kontaktirajte našu Službu za korisnike putem e-maila na contact@vegaoo.com uz:
• Vaš broj narudžbe
• Dokaz o slanju povrata.
▾ Koji su vaši uvjeti za povrat?
Imate rok od 14 radnih dana nakon primitka paketa za podnošenje zahtjeva za povrat.
Povratni proizvod(i) moraju biti novi, nekorišteni i u originalnoj, savršeno neoštećenoj kutiji.
Kostim se naravno može isprobati, ali mora biti savršeno vraćen u zaštitnu ambalažu ako ne odgovara, zajedno s kartonskim vizualom.
Obavještavamo vas da su troškovi povrata na teret kupca.
U slučaju da povratni proizvod(i) ne ispunjavaju gore navedene uvjete povrata, od kupca će se tražiti uplata troška dostave ako želi preuzeti svoj(e) artikl(e).
Iz higijenskih razloga ili radi zaštite zdravlja, određeni proizvodi ne mogu biti predmet povrata i ne mogu biti ni vraćeni ni zamijenjeni.
Za više informacija, pozivamo vas da pogledate naše opće uvjete prodaje.
Povratni proizvod(i) moraju biti novi, nekorišteni i u originalnoj, savršeno neoštećenoj kutiji.
Kostim se naravno može isprobati, ali mora biti savršeno vraćen u zaštitnu ambalažu ako ne odgovara, zajedno s kartonskim vizualom.
Obavještavamo vas da su troškovi povrata na teret kupca.
U slučaju da povratni proizvod(i) ne ispunjavaju gore navedene uvjete povrata, od kupca će se tražiti uplata troška dostave ako želi preuzeti svoj(e) artikl(e).
Iz higijenskih razloga ili radi zaštite zdravlja, određeni proizvodi ne mogu biti predmet povrata i ne mogu biti ni vraćeni ni zamijenjeni.
Za više informacija, pozivamo vas da pogledate naše opće uvjete prodaje.
Moj račun
▾ Kako otvoriti svoj korisnički račun?
Jednostavno i brzo!
• Kliknite na ikonu Moj račun.
• Unesite svoju e-mail adresu u odgovarajuće polje.
• Ispunite potrebna polja s podacima i provjerite točnost unesenih informacija.
• Kliknite na ikonu Moj račun.
• Unesite svoju e-mail adresu u odgovarajuće polje.
• Ispunite potrebna polja s podacima i provjerite točnost unesenih informacija.
▾ Kako mogu promijeniti svoje osobne podatke?
• Prijavite se na svoj korisnički račun s vašom e-mail adresom i kodom koji ste primili putem e-pošte.
• S lijeve strane odaberite "Profil".
• Izvršite izmjene.
• Spremite.
• S lijeve strane odaberite "Profil".
• Izvršite izmjene.
• Spremite.
▾ Kako zatvoriti svoj račun, odjaviti se?
Žao nam je što odlazite.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku, dovoljno je poslati zahtjev kontaktiranjem Službe za korisnike putem e-maila na contact@vegaoo.com ili putem kontakt obrasca.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku, dovoljno je poslati zahtjev kontaktiranjem Službe za korisnike putem e-maila na contact@vegaoo.com ili putem kontakt obrasca.
▾ Jesu li moji podaci zaštićeni?
Podaci koje prikuplja Vegaoo koriste se isključivo za upravljanje narudžbama, korisničku podršku i poboljšanje personaliziranih usluga.
Mogu se dijeliti s partnerima ili podizvođačima uključenima u izvršavanje usluga.
Vegaoo je odgovoran za obradu tih podataka, prijavljenih CNIL-u. U skladu sa zakonom, korisnik može pristupiti, izmijeniti ili izbrisati svoje podatke, te se usprotiviti njihovom otkrivanju kontaktiranjem službe za korisnike.
Više informacija pronađite na stranici zaštite podataka stranica zaštite podataka.
Mogu se dijeliti s partnerima ili podizvođačima uključenima u izvršavanje usluga.
Vegaoo je odgovoran za obradu tih podataka, prijavljenih CNIL-u. U skladu sa zakonom, korisnik može pristupiti, izmijeniti ili izbrisati svoje podatke, te se usprotiviti njihovom otkrivanju kontaktiranjem službe za korisnike.
Više informacija pronađite na stranici zaštite podataka stranica zaštite podataka.
▾ Kako se odjaviti s newslettera?
Možete se u bilo kojem trenutku odjaviti, dovoljno je poslati zahtjev kontaktiranjem Službe za korisnike putem e-maila na
contact@vegaoo.com ili putem poveznice dostupne u newsletteru.
Promo
▾ Kako primati promotivne ponude?
Dovoljno je prijaviti se na naš newsletter! Kliknite ovdje za prijavu
Primajte ekskluzivne informacije, novosti, posebne popuste i promocije među prvima.
Unesite svoju e-mail adresu u karticu " Prijavite se na newsletter "
▾ Kako koristiti svoj promo kod?
Dovoljno je unijeti kod u za to predviđeno polje u gornjem desnom kutu stranice za plaćanje, zatim kliknuti na "primijeni".